طرح کاپ (کاهش پسماند)
اجرای کمپین کاپ در خصوص کاهش پسماند
برگزاری کمپین کاپ «کاهش پسماند»
به سفارش: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در سال 1398
هدف: ایجاد انگیزه بیشتر برای تفکیک زباله از خانه و دریافت خدماتی همچون؛ دریافت کتاب، خرید سوپر مارکتی و… در ازای تحویل پسماند خشک شهروندان
محتوای ارائه شده توسط شرکت پیامرسا در کمپین: (تولید محتوا، طراحی گرافیکی پوستر، بیلبورد، بروشور، اینفوگرافیک، انیمیشن، کلیپ رئال، پادکست و استاپ موشن)
نحوه انتشار: روزنامه، صدا و سیما، تبلیغات محیطی، فضای مجازی و سایتها
Sorry, the comment form is closed at this time.