۲۰۰ روز خدمت برای مردم
اجرای کمپین ۲۰۰ روز خدمت برای مردم شهرداری تهران
برگزاری کمپین «200 روز خدمت شهرداری تهران برای مردم»
به سفارش: شهرداری تهران در سال 1401
هدف: ارائه گزارش خدمات شهرداری تهران برای شهروندان در 200 روز همچون؛ 1250 هکتار بوستان جنگلی جدید، 2500 نوسازی تاکسی، مرمت و بازسازی 10 کیلومتر شبکه آبهای سطحی، راهاندازی 32 بازار میوه و ترهبار، افتتاح 3 ایستگاه متروی جدید، عرضه اقلام ضروری ارزانتر از بازار در میادین میوه و ترهبار، 4 تقاطع بزرگراهی، 675 اتوبوس تازه نفس در شهر، راهاندازی 27 پارک مادر و کودک و 3 شیفته شدن خدمات شهرداری تهران
محتوای ارائه شده توسط شرکت پیامرسا در کمپین: (تولید محتوا، طراحی گرافیکی پوستر، بیلبورد، اینفوگرافیک و کلیپ رئال)
نحوه انتشار: روزنامه، صدا و سیما، تبلیغات محیطی، فضای مجازی و سایتها
Sorry, the comment form is closed at this time.