برگزاری کمپین «۲۰۰ روز خدمت شهرداری تهران برای مردم»
به سفارش: شهرداری تهران در سال ۱۴۰۱
هدف: ارائه گزارش خدمات شهرداری تهران برای شهروندان در ۲۰۰ روز همچون؛ ۱۲۵۰ هکتار بوستان جنگلی جدید، ۲۵۰۰ نوسازی تاکسی، مرمت و بازسازی ۱۰ کیلومتر شبکه آبهای سطحی، راهاندازی ۳۲ بازار میوه و ترهبار، افتتاح ۳ ایستگاه متروی جدید، عرضه اقلام ضروری ارزانتر از بازار در میادین میوه و ترهبار، ۴ تقاطع بزرگراهی، ۶۷۵ اتوبوس تازه نفس در شهر، راهاندازی ۲۷ پارک مادر و کودک و ۳ شیفته شدن خدمات شهرداری تهران
محتوای ارائه شده توسط شرکت پیامرسا در کمپین: (تولید محتوا، طراحی گرافیکی پوستر، بیلبورد، اینفوگرافیک و کلیپ رئال)
نحوه انتشار: روزنامه، صدا و سیما، تبلیغات محیطی، فضای مجازی و سایتها